موسیقی ، آهنگ ،عـکس
موسیقی ، آهنگ ،عـکس

دوستان عزیز شما هر چه که درمورد کامران و هومن می خواهید را می توانید تهیه دکنید

لینک ها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان موسیقی ، آهنگ ،عـکس و آدرس kh-superstar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







.
.

دسته بندی <-PostCategory->

روشا  ضیغمی متولد 29 دی&zwnj;ماه سال 1369 میباشد. و در دبیرستان، گرافیک خواند است در حال حاضر دانشجوی رشته مترجمی زبان انگلیسی میباشد

کار هنری را با گرافیک آغاز کرد.اما زمانی که 12.13ساله بود ونیوشا وارد سینما شد ,به صورت ناخودآگاه وی وارد این موضوع شد.روشا ارام ولی در ظاهر با شیطنت رفتار می کند اما هیچ وقت بچه گانه فکر نمی کند روشا بر خلاف ظاهرش بسیار احساساتی است .

روشا ضیغمی احتمالا در فیلم سینمایی چارسو به کارگردانی فرهاد نجفی بازی میکند  گر چه در این فیلم نقش کوتاهی را بر عهده دارد اما لازم به ذکر اس روشا در این فیلم طر احی لباس را نیز بر عهده دارد. از دیگر بازیگران این فیلم می توان به محمد رضا فروتن .نیوشا ضیغمی. سوگل طهماسبس. کوشان بهرامی و..... اشاره کرد..........

 

 

آینده روشا، خواهرم

به عنوان یک خواهر بزرگتر آینده روشا برای من بسیار پراهمیت است. روشا خودش هم می&zwnj;&zwnj;داند که هیچکس در دنیا نه به اندازه من به او علاقه دارد نه برای آینده&zwnj;اش نگران است. حتی شاید جاهایی من از پدر و مادرم بیشتر نگران روشا باشم. رابطه من و روشا نه خواهرانه است و نه مادرانه، یک رابطه دوستانه است با حس مادرانه و خواهرانه. از این&zwnj;که روشا اینگونه وارد حرفه سینما شده خیلی خوشحالم چون دوست ندارم بگویند خواهر نیوشا ضیغمی است برای خودش جایگاهی دارد. نه اصلا اینطور نیست روشا گرافیک خوانده و با طراحی لباس هم اکنون وارد سینما شده و کار بازی را از سکانس&zwnj;های کوچک آغاز کرده و این برای من خوشایند است. من تا به حال بی&zwnj;ربط از روشا حمایت نکرده&zwnj;ام و نگفتم چون خواهر من است باید به پشتوانه اعتبار من وارد این حرفه شود، بلکه جاهایی هم بوده است که من روشا را حمایت نکردم تا مستقل بتواند از پس کارهایش بر بیاید، ولی نمی&zwnj;&zwnj;توانیم از این فاکتور بگیریم که من خواهر روشا هستم. دوست ندارم برچسب این&zwnj;که &laquo;خواهر نیوشا ضیغمی است&raquo; به روشا چسبانده شود چون خیلی از آدم&zwnj;ها اینگونه نابود شده&zwnj;اند که طرف پسر فلانی است، خواهر فلانی است. ترجیح می&zwnj;&zwnj;دهم &laquo;روشا&raquo; خودش به این جایگاه برسد تا این&zwnj;که من برایش کاری کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






   نوشته شده در  14 شهريور 1391برچسب:,  توسط shantia 




درباره من